Contact met Eardopes
Antwoord op je vragen
Heb je een vraag? We staan voor je klaar. Check eerst de FAQ's hieronder. Of kies één van de onderstaande contactopties:
- Chatten
- Bellen
Vragen over je bestelling
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Voor 23:59 uur besteld, betekent: volgende dag geleverd door PostNL.
Heb je een klein product gekocht zoals foam eartips? Dan versturen we als brievenbuspakje (met track & trace). Die versturen we elke dag om 22:00 uur.
We versturen onze pakketten elke dag. Alleen op zondag bezorgt PostNL geen pakketten van Eardopes.
Hoe maak ik gebruik van garantie?
Bij Eardopes heb je wettelijke garantie op je product.
Wil je gebruikmaken van garantie? Regel het direct via het garantieportaal.
Bekijk alles over garantie bij Eardopes.
Hoe ruil of retourneer ik mijn product?
Bij Eardopes kan je 30 dagen na ontvangst retourneren. Je regelt je retour direct via het retourportaal. Ook je oordopjes kun je gewoon proberen en retourneren. Tegelijkertijd garanderen we je dat je alleen fabrieksnieuwe oordopjes bij ons koopt.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Ja, de prijzen die je op de productpagina's ziet, zijn inclusief btw.
Over Oordopjes en Koptelefoons
Welke oordopjes kan ik het beste kopen?
Dat hangt af van waar je de oordopjes voor gaat gebruiken. We hebben veel koopgidsen gemaakt.
Oordopjes of koptelefoon verbindt niet
Soms lijkt het of je oordopjes of koptelefoon niet via bluetooth verbindt. Je kunt in 3 stappen je bluetooth oordopjes of koptelefoon weer verbinden.
Stap 1: controleer de bluetoothverbinding
Stap 2: Vind je oortjes of koptelefoon (in je apparaat)
Stap 3: Los een mislukte verbinding op
Bekijk de volledige uitleg.
Oortjes ontkoppelen juist niet
Laad de oplaadcase op. Doe de oordopjes in het oplaaddoosje, doe het klepje dicht en laad de oplaadcase op met een kabeltje. De oplaadcase mag namelijk niet leeg zijn. In 99% van de gevallen is dit het probleem. Je kunt je voorstellen: het doosje moet de oordopjes het seintje kunnen geven dat ze in 'het moederstation' zitten. Zonder stroom kan dat niet.
Een enkele keer moet je de oordopjes resetten. Heel soms (ongeveer 1%) gaat er iets mis met verbindingen. Daardoor kan de oordop niet ontkoppelen. Reset de oordopjes dan. Je doet ze daarmee dus terug naar de fabrieksinstellingen.
Verbinding hapert of valt weg
Je oordopjes of koptelefoon hapert. Hoe los je dat op?
Meestal komt het door een verbindingsfout en kun je het oplossen.
In 4 simpele stappen kun je het opsporen en oplossen.
Oordopjes resetten: zo doe je dat
Wil je jouw oordopjes resetten? Meestal werken ze daarna weer.
Bekijk hoe je jouw oordopjes kunt resetten.
1 oortje werkt niet
Zo los je het snel op:
1. Oordopje aanzetten
Zet het oordopje aan: hou het oortje dat geen geluid geeft lang ingedrukt.
2. Oplaadcase en oortjes opladen
De oordop is leeg: laad de oplaadcase met oortjes erin op.
3. Opnieuw verbinden
Oortjes in het doosje, klepje dicht en weer open en verbinden maar!
4. Doe een factory reset
Werkt het allemaal niet? Doe een reset.
Over Eardopes
Hoe lang bestaat Eardopes?
Eardopes bestaat sinds januari 2019. We begonnen als informatiesite. Toen kon je er met name reviews lezen over oordopjes.
Aan het eind van datzelfde jaar konden klanten de eerste oordopjes bij ons kopen. Vanaf dat moment zijn we enorm gegroeid. Inmiddels zijn meer dan 100.000 bestellingen gedaan via Eardopes.
Eind 2022 zijn we verhuisd naar een groter magazijn en daardoor heb je als klant je bestelling de volgende dag in huis.
Waar is Eardopes gevestigd?
Het hoofdkantoor van Eardopes is gevestigd in Den Haag, pal aan het Maliveld.
Eind 2022 zijn we verhuisd naar een groter magazijn in Houten (vlakbij Utrecht). Daardoor heb je als klant je bestelling de volgende dag in huis.
Vanaf waar verstuurt Eardopes?
Het magazijn van Eardopes is in Houten (dichtbij Utrecht). Daarom heb je jouw aankoop altijd lekker snel in huis. En het is fijn dat je producten koopt bij een webshop die de producten gewoon op voorraad heeft.
Heb je een klacht?
Heb je een klacht over je bestelling bij Eardopes? Stuur ons dan voordat je je klacht indient een bericht via één van de onderstaande opties (e-mail, WhatsApp of bellen). We doen er dan alles aan om het direct op te lossen.
Je kunt ook het product dat je kocht helemaal zelf direct retourneren via het retourportaal. Gaat je klacht over garantie? Dan kun je jouw garantie direct zelf regelen via het garantieportaal.
We doen er alles aan om je probleem direct op te lossen, maar mocht je probleem aanblijven. En heb je nog steeds een klacht over een van onze producten of diensten? Dan kun je bij ons een officiële klacht indienen door ons een e-mail te sturen via onderstaand e-mailadres. Vermeld duidelijk in de titel dat het gaat om een officiële klacht. Wij reageren daarna inhoudelijk op de klacht binnen 14 dagen.
Lost dat je probleem niet op? Dan heb je de zekerheid dat je een klacht over ons kunt indienen via het Europese ODR platform. Niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Eardopes beschikt namelijk over het Thuiswinkel.org waarborg keurmerk.
Zakelijke klanten
Zakelijk inkopen als geschenk
Wil je een leuk relatie- of personeelsgeschenk? Laat het ons weten. We bieden een korting als je meerdere (20+) producten afneemt.
Mail ons op info@eardopes.nl
Samenwerken als influencer
Ben je influencer? Dan kun je met ons samenwerken.
Denk aan de volgende gevallen:
- Website of blog: je wil ons product reviewen.
- Instagram of TikTok: creëer content voor een van onze producten. (50k of meer volgers. Heb je minder volgers (5k+)? Stuur ons een bericht).
- YouTube: maak je mooie video's? Stuur ons een bericht voor een samenwerking. Dat kan een betaalde of een barter deal zijn.
- Andere samenwerkingen zijn ook welkom.
Stuur ons een bericht op info@eardopes.nl en we komen binnen 24 uur met een aanbod.
Producten verkopen in mijn winkel
Wil je producten verkopen in jouw fysieke winkel? Dat kan! Het voordeel voor jou is, dat we alleen oordopjes verkopen die aan alle wettelijke én de producten hebben een zeer lage defectratio.
Stuur ons een bericht en laten we een samenwerking aangaan die je naar het volgende niveau brengt met jouw winkel.
Actueel
Wanneer komt de pocobob APP voor iOS?
Goed nieuws! De pocobob APP is nu beschikbaar via Android én iOS! De pocobob Z en TO zijn compatible met de APP.
Wanneer komt de pocobob SP uit?
We verwachten de pocobob SP binnen een week naar jou als klant te kunnen versturen.
Track & trace is zending kwijt: "Pakket (nog) niet gevonden"
Er is momenteel een storing bij PostNL voor enkele pakketten. Vanaf het moment dat de zending een afwijkende pakketreis doormaakt (bijv: niet thuis tijdens bezorging of bezorging wijzigen naar PostNL-punt) dan is de tracking niet meer volgbaar. Het is een landelijk probleem.
Oplossing: Ga naar je PostNL-punt en vraag of ze op naam zoeken. Op huisnummer zoeken is momenteel lastig, omdat het huisnummer verandert in een 0. Ook op track & trace nummer zoeken is lastig, door deze storing. Je kunt ook dit bericht/antwoord laten zien aan de verkoper bij het PostNL-punt.
Contactopties
-
-
-
Bellen
Liever iemand van ons spreken? Bel 070 808 0134 (maandag t/m zondag tussen 10:00 en 22:00).
Eardopes hoofdkantoor
Eardopes B.V.
Zuid Hollandlaan 7
2596 AL Den Haag
Nederland
KvK-nummer: 94072310
BTW-nummer: NL866625343B01
- Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.
- Opent in een nieuw venster.